۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۲۳

افتخاری خبر داد:

هماهنگی برای پخش مستقیم جام ملت‌ها و لیگ برتر فوتسال انجام شد

هماهنگی برای پخش مستقیم جام ملت‌ها و لیگ برتر فوتسال انجام شد

رئیس سازمان لیگ فوتسال از دیدارش با مدیر ورزش شبکه سه سیما و مدیر شبکه ورزش خبر داد و اعلام کرد هماهنگی‌های کامل برای پخش مستقیم رقابتهای جام ملت‌های آسیا و مسابقات لیگ برتر فوتسال را با آنها انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری در خصوص دیدارش با مدیر ورزش شبکه سه سیما و مدیر شبکه ورزش ضمن بیان مطلب فوق گفت: در روزهای گذشته در این نشست با آقا زمانی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در مورد پخش زنده رقابتهای جام ملت‌های آسیا که از دهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه 93 در هوشی‌مینه ویتنام برگزار می‌شود و همچنین پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال گفتگوهای بسیار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: آقازمانی نسبت به پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا از شبکه سه اعلام آمادگی کرد و درباره پخش مسابقات لیگ برتر و موانع موجود، مقرر شد بنده به عنوان رئیس سازمان لیگ با مدیران باشگاه‌ها مذاکره کنم تا نسبت به رفع موانع اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان لیگ فوتسال با اشاره به اینکه دو طرف در پایان این نشست خواستار همکاری دو جانبه شدند، در مورد دیدارش با مدیر شبکه ورزش رسانه ملی هم اظهار کرد: امروز 28 دی‌ماه با صادقی مدیر شبکه ورزش رسانه ملی هم دیدار و گفتگو داشتم و در این دیدار راه‌های همکاری دو جانبه مورد بحث قرار گرفت. صادقی هم آمادگی شبکه ورزش را جهت پخش مسابقات فوتسال اعلام و مقرر شد بنده درباره رفع موانع موجود با مدیران باشگاه‌ها مذاکره و نسبت به تجهیز سالن محل مسابقات برای امکانات پخش زنده مسابقات اقدام کنند.

وی درباره قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای آسیا در ویتنام هم یادآور شد: قرعه کشی این رقابتها یکشنبه سوم اسفند 92 در گراند هتل سیاگوم هوشی‌مینه ویتنام انجام می‌شود که ایران در سید یک این قرعه کشی قرار گرفته است. البته سیدبندی این رقابتها بر اساس عملکرد تیم‌های ملی در دوره گذشته رقابتها اعلام شده که ژاپن اول، تایلند دوم و ایران سوم است و استرالیا در رده چهارم قرار گرفته است. تیم های کویت، قرقیزستان، لبنان، ازبکستان، چین، تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، کره جنوبی، ویتنام، عراق و مالزی در رده های پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

افتخاری در پایان سیدبندی رقابتها را بدین شکل اعلام کرد: در سید یک ایران به ویتنام، ژاپن، تایلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمی شود. در سید دو استرالیا، کویت، قرقیزستان و لبنان قرار دارند و در سید سوم تیم های ازبکستان،چین، تاجیکستان، چین تایپه و در سید چهارم تیم های اندونزی، کره جنوبی، عراق و مالزی قرار گرفته اند.

کد خبر 2216937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha